Julemærkemarch
Tilmeldingsfrist er overskredet

Så er det blevet tid til at melde jer til årets julemærkemarch, der afholdes i Annebergparken.

Starten går fra Odsherreds Museum, Anneberg Stræde 1, 4500 Nykøbing Sj. Tag hund og familie med og gerne naboen, gå en tur med din hundeklub i den friske luft og få et par hyggelige timer sammen.

Vi mødes kl. 9.40 i museumsgården.

Der er to ruter og på henholdsvis 5 og 9 km. På 5 km ruten vil der, i stil med sidste år, være nogle poster med opgaver til

"Tip en 13''''''''''''''''''''''''''''''''er" og der er en fin præmie til vinder familien.

Der er julemarked i Annebergparken, så der er mulighed for både at få rørt benene og kigge på julepynt og aktiviteter.

Meld dig til her og få rabatten. Efter d. 15-11 koster det lidt mere.

Vær opmærksom på, at selv om skoven er hundeskov skal hunde, der deltager med DcH Odsherred, denne dag føres i line.

Vi ses

Aktivitetsudvalget